Районний конкурс для педагогічних працівників

закладів дошкільної освіти

"Моя країна - Україна" 2024 року

НОМІНАЦІЇ  КОНКУРСУ:

 

"Асинхронне заняття" - БОГУШ Світлана Миколаївна,                                                                 вихователь

Download
План -конспект заняття Незламне Запоріжж
Adobe Acrobat Document 226.3 KB

"Педагогічний флешмоб"-

ЄМЕЛЬЯНЕНКО Анна Сергіївна, керівник гуртка.

Творчий тколектив: БУЛАТ Світлана Григорівна, директор,

                                     МЕГЕЛЬ ВАлентина Володимирівна, вихователь,

                                     ГУЧОК Наталя Миколаївна, вихователь,

                                    СЕРДЮК Наталя Василівна, помічник вихователя.

"Творчий педагог" - КОРЖЕНКО Лариса Іванівна,

                                   вчитель-дефектолог.


КАЛАТАЙ

Олена Миколаївна, вихователь спеціальної групи для дітей з порушеннями зору 'Веселка' ЗДО комбінованого типу 267 "Горобинонька" Запорізької міської ради разом зі своїми вихованцями прийняли активну участь в обласній благодійній акції "Сильні люди" до Дня захисників та захисниць України, яка проходила під егідою Центру НТТУМ "Грані".

В номінації "Обереги для мужніх та сильних" було виготовлено та передано для військовослужбовців обереги "Дубочок" та "Соняшник".                                       Дякуємо за активну участь!

Участь вихованців в заходах до "Днів сталої енергії у м. Запоріжжя" в рамках Європейської ініціативи "Угода мерів"

VI  Всеукраїнський конкурс фото-та відео робіт в рамках проєкту "Безпечна країна" під егідою МБФ "Допомоги постраждалим внаслідок ДТП" спільно з МОН України.

Номінація: "Молодь за безпеку дорожнього руху"

 

Педагоги  ЗДО Віра ВАЩЕНКО та Ольга КУГАЄНКО в рамках проєкту активно долучились до популяризації дотримання ПДР та безпечної поведінки на дорогах серед молоді.

Конкурс дитячоi творчостi 

"МАЛЕЧА ПРО КОНСТИТУЦІЮ"    


Районный конкурс

"МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА"

2022 

Обґрунтування обраної для надання на конкурс роботи.

1.     Збагачування знань дітей про рідне місто, його історію, герб, прапор, видатні місця, виховання патріотичних почуттів потребує постійного закріплення їх у практичній позитивно-емоційній діяльності адже саме емоційний фактор відіграє важливу роль у патріотичному розвитку дітей.

2.     В основі морально – патріотичного виховання дитини -  лежить розвиток почуттів. Почуття Батьківщини починається в дитини із ставлення до родини, до найближчих людей (матері, батька, бабусі, дідуся), до рідного міста. Це коріння, що пов'язує дитину з рідним домом і найближчим оточенням.

3.     Свідоме прагнення педагога того, що дитина повинна перебувати під постійним впливом матеріальної і духовної культури свого народу.

4.     Переконання педагога в тому, що знання історії свого міста, історичних та культурних надбань предків необхідні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у практиці виховання підростаючого покоління.

5.     Педагогом поставлена мета:  формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку засобами вивчення історії та сьогодення рідного міста:

- формування основ патріотизму, моральності і культури;

 - формування основ світогляду дитини.

   6. Дані завдання вирішуються у всіх видах дитячої діяльності: на заняттях,

      в іграх, на екскурсіях з батьками , в побуті - так як виховують в дитині не

      тільки  патріотичні почуття, але й формують його взаємини з дорослими й

      однолітками.

    7. За основу роботи  взято багатий досвід роботи педагогів групи спрямований на патріотичне, духовне виховання дітей дошкільного віку. Виховання маленьких українців – патріотів Батьківщини.

 

 

Download
Конспект заняття Пишаюсь тобою моє Запор
Adobe Acrobat Document 310.7 KB

Районний етап обласного фестивалю

серед дітей старшого дошкільного віку

"ПЕРЛИНКИ ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ"



Паспорт відеоролика

 

Номінація:  «Створення художнього образу  нетрадиційними засобами»

Тема матеріалу: «Яблунєвий сад»

Посилання, на розміщення відеоролику:

ZDNZ267.jimdo.com (головна сторінка сайту, меню сайту, посилання «Участь ДНЗ у конкурсах»)

Назва техніки: малювання по солі.

Рекомендований вік дітей: 4-5 років

 

Інформаційна довідка:

Нетрадиційні техніки малювання – це нові, але досить відомі техніки. Вони ще не знайшли широкого  застосування, проте можуть бути досить ефективними для розвитку дитячої творчості.

Робота з нетрадиційними техніками зображення стимулює позитивну мотивацію, викликає радісний настрій, знімає страх перед процесом малювання, є найважливішим засобом естетичного виховання. Малювання нетрадиційними техніками відкриває широкий простір для дитячої фантазії, дає дитині можливість захопитися творчістю, розвинути уяву, проявити самостійність і ініціативу, висловити свою індивідуальність та  швидко досягати бажаного результату.

Нетрадиційні техніки малювання – це маленька гра для дитини яка є чудовим засобом створення маленьких шедеврів. Використання цих технік дозволяє дітям відчувати себе розкутішими, сміливішими, безпосереднішими.

Малювання сіллю використовують для передачі фактури чи просто для того, щоб отримати ефект вибілення цяточок, блискучості.

Автор відеоролика:     Євдокименко Юлія Леонідівна

 

Посада: вихователь.

  

Назва закладу освіти за ІСУО:

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу

№267 «Горобинонька» Запорізької міської ради Запорізької області

тел. (061)286-27-05          E-mail: gorobinonka@ukr.net

 

 

Download
Конспект заняття.pdf
Adobe Acrobat Document 268.6 KB

КОНКУРС                                    "УКРАЇНА - РІДНИЙ КРАЙ"

КОНКУРС "МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА" 2021 РІК 

РАЙОННИЙ ЕТАП

"ЖИВУ ПРИРОДУ, РІДНИЙ КРАЙ  - ЛЮБИ, ШАНУЙ, ОБЕРІГАЙ!!!"

 

НОМІНАЦІЯ " ТВОРЧИЙ ПЕДАГОГ "


НАОЧНИЙ  ПОСІБНИК - ЛЕПБУК

 

 "ЧОМУСИКАМ

ПРО НАВКОЛИШНЄ"

(для дітей молодшого дошкільного віку)

 

АВТОР ПОСІБНИКА:

Карканова Олена Олександрівна

(вихователь молодшої групи для дітей віком від 3 до 4 років "Пізнайко")

Обґрунтування обраної для надання на конкурс роботи.

         У нашому сучасному світі з´являються нові цікаві форми  для розвитку пізнавальної активності дітей, їхньої самостійності та креативного мислення.  На мій погляд, саме ЛЕПБУК є тією особливою формою організації навчального матеріалу, бо містить в собі незвичайні, нестандартні, незвичні  форми та засоби. Він допомагає легко засвоювати самий різноманітний матеріал, перетворює навчання у цікавий, захоплюючий процес. Використання лепбуків розвиває у дітей творчий потенціал, фантазію, мовлення, уяву, мислення.

     Саме лепбук – є сучасною, дієвою, ігровою формою розвитку та навчання дітей починаючи з дошкільного віку. Діти сприймають його перш за все як іграшку. Звичайно, у молодшому дошкільному віці це більш наочний посібник для проведення занять та індивідуальної роботи. В більш старшому віці дітей треба залучати до виготовлення елементів, або (за певною допомогою дорослих) свого власного лепбуку. Приклавши зусилля до його розробки та виготовлення дитина буде цінувати власні зусилля та результати праці, відноситися до нього бережливо та охайно.

Мета наочного посібника «Чомусикам про навколишнє»:

Розширювати та збагачувати знання дітей про живу природу рідного краю у різні пори року та їх особливості. Навчати дбайливо ставитися до всього живого й охороняти природу. Вчити класифікувати живу природу (рослини – трави, кущі, дерева; тварини; птахи – за основними особливостями зовнішнього вигляду) на основі безпосереднього сприймання і аналізу зовнішніх ознак

Виховувати у дошкільників любов та бережливе ставлення до природи, почуття небайдужості до всього живого.

 

Розвивати у дітей інтерес до природи рідного краю, вміння естетично сприймати природне довкілля, помічати у світі природи прекрасне, чарівне, дивовижне.    Формувати елементи наукових знань про основні екологічні фактори у розвитку живої природи (сонце, вода, чисте повітря).  

ГРАЄМОСЬ ТА НАВЧАЄМОСЬ