Філатова

Ольга

Олександрівна     

вихователь-методист

 




ПЕДАГОГАМ НА ДОПОМОГУ!

Асоціація працівників дошкільної освіти. 

Вебінар на тему "Графомоторні ігри та вправи як ефективний засіб у коркційній роботі з дітьми з мовною паталогією"

 - https://youtu.be/5_Q5-qxmPgw?si=bIUUKwcOwwZEqpQi

Асоціація працівників дошкільної освіти. 

Вебінар "Навчаємось в русі". Рухливі ігр з інтелектуальнм навантаженням.

 - https://youtu.be/NjBy1KjjAXM?si=Gj2WHzbclwKJNQN7

СУТОвебінар : дистанційна освіта і дошкільнята.

 - https://www.youtube.com/live/czmqAikDnK8?si=wwVgTC2-61Fyzaf3


Дистанційне навчання всіх учасників освітнього процесу

 

ПЕДАГОГІЧНА РАДА

Обирає та затверджує формат організації освітнього процесу

Схвалює конкретні електронні платформи, он-лайн сервіси та інструменти

Схвалюється спосіб контролю керівником

На сайті закладу дошкільної освіти розміщується розклад занять (консультацій) педагогічних працівників, загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання

ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ

Вільно обирають форми та методи

Обирають засоби дистанційного навчання

Визначають синхронний чи асинхронний режим проведення

 

Суб´єктами дистанційного навчання є здобувачі освіти дошкільного віку (вихованці), батьки та педагогічні працівники

   Безперервна тривалість освітньої діяльності з технічними засобами навчання (у разі згоди батьків) під час навчального заняття повинна бути:

-         для дітей віком від 3 до 4 років – не більше 10 хвилин;

-         для дітей віком від 4 до 5 років – не більше 10 хвилин;

-         для дітей віком від 5 до 6 років – до 15 хвилин.

Такі заняття доречно проводити 2 рази на тиждень.

 

Синхронний та асинхронний режим

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Синхронний режим

Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно співпрацюють в режимі реального часу (чат, аудіо, відео конференції, соціальні мережі)

Асинхронний режим

Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники можуть працювати у власному темпі та в зручний для себе час. Цей режим дозволяє розміщувати навчальні матеріали в Інтернет,вихованці (за допомогою батьків) працюють один з одним та педагогом через дискусійні дошки, форуму чи електронну пошту

 

Обов´зки та відповідальність батьків:

 

Постанова Кабінету Міністрів «Про затвердження порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» (зі змінами);

Закон України «Про освіту», ст. 19;

Закон України «Про охорону дитинства», ст. 32

Кодекс України про адміністративні правопорушення, ст. 184;

 

Сімейний кодекс України, ст. 150


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/3845-22 від 02 квітня 2022 року

«Про рекомендації для працівників
закладів дошкільної освіти на період
дії воєнного стану в Україні
»

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ

 

щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни

 

 

Download
МОН рекомендації для педагогів.pdf
Adobe Acrobat Document 219.5 KB
Download
Дистанційна освіта для дошкільнят.pdf
Adobe Acrobat Document 268.0 KB
Download
Дистанційне навчання.pdf
Adobe Acrobat Document 184.1 KB

Додаток 8 до передового педагогічного досвіду на тему:

""Використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту/Моїсєєва Вікторія Вікторівна, вихователь-методист

ЗДО комбінованого типу  №145 "Дружна сімейка"ЗМР.

Download
Додаток 8.pdf
Adobe Acrobat Document 3.6 MB
Download
Інтернет-імідж для вихователя.pdf
Adobe Acrobat Document 258.4 KB
Download
Методичні рекомендації для педагогів.pdf
Adobe Acrobat Document 134.5 KB
Download
Методичні рекомендації щодо організації
Adobe Acrobat Document 201.3 KB
Download
Перелік сайтів для дистанційної роботи.p
Adobe Acrobat Document 176.6 KB
Download
Правила спілкування в батьківських група
Adobe Acrobat Document 169.5 KB
Download
Як мотивувати батьків.pdf
Adobe Acrobat Document 137.5 KB

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/3845-22 від 02 квітня 2022 року

«Про рекомендації для працівників
закладів дошкільної освіти на період
дії воєнного стану в Україні
»

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ВИХОВАНЦІВ

 

щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни

 

Download
МОН рекомендації для батьків.pdf
Adobe Acrobat Document 209.3 KB

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

(консультація для батьків)

 

    Діти опановують нові технології значно швидше за нас, дорослих. У них зараз чимала частина життя проходить он-лайн: мультфільми, ігри, он-лайн заняття та подорожі тощо.

    Як же убезпечити дитину в мережі?

 Є прості правила:

1.                  1. Перш ніж відкрити дитині доступ до ком´ютера, детально розкажіть про всі загрози і небезпеки, які можуть трапитися в Інтернеті.

2.       2.Установіть на комп´ютері дитини антивірусні програми та батьківський контроль.

3.     3. Обов´язково поясніть, що й у віртуальному світі не можна спілкуватися з незнайомцями, заборонено передавати стороннім дані про себе, номер телефону, домашню адресу тощо.

4.       4. Обговорюйте з дитиною її «Ітернет-подорожі», де вона була, що бачила, що її схвилювало, що здивувало. Можливо, саме завдяки таким відвертим розмовам ви зможете застерегти її від потенційних віртуальних небезпек.

     Але, найголовніше – це бути уважним й обережним. І тоді віртуальний світ принесе значно більше користі, ніж здатність шкоди.

    Отже, головне правило етикету, таке ж, як і в будь-якому іншому етикеті: «Поводьтеся так, щоб вас легко було зрозуміти, не створюйте проблем іншим і не заважайте нормальному діалогу». 


 

 

Річні завдання

роботи педагогічного колективу

закладу дошкільної освіти (ясла – садок)

комбінованого типу № 267 «Горобинонька»

Запорізької міської ради

на 2023 – 2024 навчальний рік

 

1.     Продовжувати роботу по збереженню, зміцненню фізичного та психічного здоров´я, корекції вад опорно - рухового апарату, формування рухової активності здобувачів освіти раннього тРічніа дошкільного віку шляхом використання рухливих та спортивних ігор в різні пори року» (2– й рік).

 

 Очікувані результати:

- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;

-  підвищення фахового рівня педагогів щодо використання в освітньому процесі рухливих та спортивних ігор як засобу збереження, зміцнення фізичного та психічного здоров′я дітей раннього та переддошкільного віку;

- підвищення рухової активності та як наслідок, якісних показників здоров'я дітей раннього та переддошкільного віку;

- підвищення рівня фізичної підготовленості здобувачів освіти;

- свідоме засвоєння дітьми чинників здоров'я;

- обізнаність батьків (або законних представників дитини) з використання рухливих і спортивних ігор як засобу збереження і зміцнення здоров′я дітей та формування потреби у  дошкільників в здоровому способі життя.

 

2.     Продовжувати роботу, у тісній взаємодії з родинами здобувачів освіти, спрямовану на розвиток креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку у процесі конструкторської діяльності  (конструювання з природного та бросового (залишкового) матеріалу) (3 – й рік).

 

Очікувані результати:

- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;

- підвищення фахового рівня педагогів закладу з питання розвитку креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку в процесі  конструкторської діяльності (конструювання з паперу);

- підвищення якісних показників засвоєння дітьми раннього та переддошкільного віку освітнього напряму Базового компоненту «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»;

- співпраця з родинами для забезпечення здобувачів освіти закладу матеріалом для конструювання. 

 

3.     У тісній співпраці з батьками здобувачів освіти та медичним персоналом розвивати і відновлювати зір та зорові функції, активізувати пізнавальні процеси, покращувати стан фізичного та психічного здоров´я здобувачів освіти, які мають порушення зору, засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (гімнастики для очей) (1-й рік).

 

Очікувані результати:

-         підвищення рівня фахової майстерності педагогів щодо вдосконалення роботи з розвитку і відновлення зорових функцій, активізації пізнавальних процесів, покращення стану фізичного та психічного здоров´я дошкільників з порушеннями зору засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (пальчикової гімнастики);

-         удосконалення науково – методичної бази з проблеми;

-         розвиток дрібної моторики, корекція зорових та мовленнєвих порушень;

-         соціалізація дітей з порушеннями зору;

-         підвищення рівня комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору;

-         забезпечення наступності в роботі ЗДО та батьків здобувачів освіти з питання розвитку дрібної моторики, як засобу корекції зорових та мовленнєвих порушень.

 

 

 

 


Коучинг для педагогів "Патріотичне виховання - як зробити дієвим"


Гра-тренінг "Є проблема знайдемо вихід разом"


Ділова гра "Створення в ДНЗ безпечного середовища для дитини"