Філатова
Ольга
Олександрівна
вихователь-методист
ПЕДАГОГАМ НА ДОПОМОГУ!
Асоціація працівників дошкільної освіти.
Вебінар на тему "Графомоторні ігри та вправи як ефективний засіб у коркційній роботі з дітьми з мовною паталогією"
- https://youtu.be/5_Q5-qxmPgw?si=bIUUKwcOwwZEqpQi
Асоціація працівників дошкільної освіти.
Вебінар "Навчаємось в русі". Рухливі ігр з інтелектуальнм навантаженням.
- https://youtu.be/NjBy1KjjAXM?si=Gj2WHzbclwKJNQN7
СУТОвебінар : дистанційна освіта і дошкільнята.
- https://www.youtube.com/live/czmqAikDnK8?si=wwVgTC2-61Fyzaf3
Дистанційне навчання всіх учасників освітнього процесу
ПЕДАГОГІЧНА РАДА |
||
Обирає та затверджує формат організації освітнього процесу |
Схвалює конкретні електронні платформи, он-лайн сервіси та інструменти |
Схвалюється спосіб контролю керівником |
На сайті закладу дошкільної освіти розміщується розклад занять (консультацій) педагогічних працівників, загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання |
||
ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ |
||
Вільно обирають форми та методи |
Обирають засоби дистанційного навчання |
Визначають синхронний чи асинхронний режим проведення |
Суб´єктами дистанційного навчання є здобувачі освіти дошкільного віку (вихованці), батьки та педагогічні працівники
Безперервна тривалість освітньої діяльності з технічними засобами навчання (у разі згоди батьків) під час навчального заняття повинна бути:
- для дітей віком від 3 до 4 років – не більше 10 хвилин;
- для дітей віком від 4 до 5 років – не більше 10 хвилин;
- для дітей віком від 5 до 6 років – до 15 хвилин.
Такі заняття доречно проводити 2 рази на тиждень.
Синхронний та асинхронний режим
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ |
|
Синхронний режим Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно співпрацюють в режимі реального часу (чат, аудіо, відео конференції, соціальні мережі) |
Асинхронний режим Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники можуть працювати у власному темпі та в зручний для себе час. Цей режим дозволяє розміщувати навчальні матеріали в Інтернет,вихованці (за допомогою батьків) працюють один з одним та педагогом через дискусійні дошки, форуму чи електронну пошту |
Обов´зки та відповідальність батьків:
Постанова Кабінету Міністрів «Про затвердження порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» (зі змінами);
Закон України «Про освіту», ст. 19;
Закон України «Про охорону дитинства», ст. 32
Кодекс України про адміністративні правопорушення, ст. 184;
Сімейний кодекс України, ст. 150
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 1/3845-22 від 02 квітня 2022 року
«Про рекомендації для працівників
закладів дошкільної освіти на період
дії воєнного стану в Україні»
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ
щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни
Додаток 8 до передового педагогічного досвіду на тему:
""Використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту/Моїсєєва Вікторія Вікторівна, вихователь-методист
ЗДО комбінованого типу №145 "Дружна сімейка"ЗМР.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 1/3845-22 від 02 квітня 2022 року
«Про рекомендації для працівників
закладів дошкільної освіти на період
дії воєнного стану в Україні»
щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни
БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
(консультація для батьків)
Діти опановують нові технології значно швидше за нас, дорослих. У них зараз чимала частина життя проходить он-лайн: мультфільми, ігри, он-лайн заняття та подорожі тощо.
Як же убезпечити дитину в мережі?
Є прості правила:
1. 1. Перш ніж відкрити дитині доступ до ком´ютера, детально розкажіть про всі загрози і небезпеки, які можуть трапитися в Інтернеті.
2. 2.Установіть на комп´ютері дитини антивірусні програми та батьківський контроль.
3. 3. Обов´язково поясніть, що й у віртуальному світі не можна спілкуватися з незнайомцями, заборонено передавати стороннім дані про себе, номер телефону, домашню адресу тощо.
4. 4. Обговорюйте з дитиною її «Ітернет-подорожі», де вона була, що бачила, що її схвилювало, що здивувало. Можливо, саме завдяки таким відвертим розмовам ви зможете застерегти її від потенційних віртуальних небезпек.
Але, найголовніше – це бути уважним й обережним. І тоді віртуальний світ принесе значно більше користі, ніж здатність шкоди.
Отже, головне правило етикету, таке ж, як і в будь-якому іншому етикеті: «Поводьтеся так, щоб вас легко було зрозуміти, не створюйте проблем іншим і не заважайте нормальному діалогу».
Річні завдання
роботи педагогічного колективу
закладу дошкільної освіти (ясла – садок)
комбінованого типу № 267 «Горобинонька»
Запорізької міської ради
на 2023 – 2024 навчальний рік
1. Продовжувати роботу по збереженню, зміцненню фізичного та психічного здоров´я, корекції вад опорно - рухового апарату, формування рухової активності здобувачів освіти раннього тРічніа дошкільного віку шляхом використання рухливих та спортивних ігор в різні пори року» (2– й рік).
Очікувані результати:
- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;
- підвищення фахового рівня педагогів щодо використання в освітньому процесі рухливих та спортивних ігор як засобу збереження, зміцнення фізичного та психічного здоров′я дітей раннього та переддошкільного віку;
- підвищення рухової активності та як наслідок, якісних показників здоров'я дітей раннього та переддошкільного віку;
- підвищення рівня фізичної підготовленості здобувачів освіти;
- свідоме засвоєння дітьми чинників здоров'я;
- обізнаність батьків (або законних представників дитини) з використання рухливих і спортивних ігор як засобу збереження і зміцнення здоров′я дітей та формування потреби у дошкільників в здоровому способі життя.
2. Продовжувати роботу, у тісній взаємодії з родинами здобувачів освіти, спрямовану на розвиток креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку у процесі конструкторської діяльності (конструювання з природного та бросового (залишкового) матеріалу) (3 – й рік).
Очікувані результати:
- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;
- підвищення фахового рівня педагогів закладу з питання розвитку креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку в процесі конструкторської діяльності (конструювання з паперу);
- підвищення якісних показників засвоєння дітьми раннього та переддошкільного віку освітнього напряму Базового компоненту «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»;
- співпраця з родинами для забезпечення здобувачів освіти закладу матеріалом для конструювання.
3. У тісній співпраці з батьками здобувачів освіти та медичним персоналом розвивати і відновлювати зір та зорові функції, активізувати пізнавальні процеси, покращувати стан фізичного та психічного здоров´я здобувачів освіти, які мають порушення зору, засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (гімнастики для очей) (1-й рік).
Очікувані результати:
- підвищення рівня фахової майстерності педагогів щодо вдосконалення роботи з розвитку і відновлення зорових функцій, активізації пізнавальних процесів, покращення стану фізичного та психічного здоров´я дошкільників з порушеннями зору засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (пальчикової гімнастики);
- удосконалення науково – методичної бази з проблеми;
- розвиток дрібної моторики, корекція зорових та мовленнєвих порушень;
- соціалізація дітей з порушеннями зору;
- підвищення рівня комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору;
- забезпечення наступності в роботі ЗДО та батьків здобувачів освіти з питання розвитку дрібної моторики, як засобу корекції зорових та мовленнєвих порушень.