ВАС ВІТАЄ
заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
комбінованого типу № 267 «Горобинонька»
Запорізької міської ради
Керівник закладу дошкільної освіти
Директор
БУЛАТ Світлана Григорівна
Графік особистого прийому громадян:
понеділок – 10.00 -12.00.
середа – 15.00 – 17.00.
Заклад розташований за адресою: 69041, м. Запоріжжя,
вул. Сергія Синенка, буд. 71А.
Телефони: (061) 286-27-05, (061)702-31-05
Е – mail: gorobinonka@ukr.net;
адреса сайту ЗДО: ZDNZ267!jimdo.com.
В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПРАЦЮЮТЬ:
Педагогічні фахівці: вихователь – методист;
практичний психолог;
вчитель – дефектолог;
керівники музичні;
керівник гуртка;
вихователі.
Медичні фахівці: сестра медична старша;
лікар – офтальмолог,
В ЗДО комбінованого типу № 267 ЗМР у 2023-2024 навчальному році
функціонує 7 україномовних груп:
1 група – від 2 до 3 років;
1 група – від 3 до 4 років;
1 група – від 4 до 5 років;
2 групи – від 5 до 6 років
2 групи – спеціальні, для дітей з порушеннями зору.
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
працює за таким режимом:
5 груп (загального розвитку) – 12 годин з 7.00 - 19.00;
2 групи (спеціальні для дітей з порушеннями зору) –
10,5 годин – з 07.00 – 17.30.
Мова виховання та навчання – українська.
В ЗДО комбінованого типу № 267 ЗМР працює гурток з хореографії для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку:
- 4 групи загального розвитку
- 2 спеціальні групи для дітей віком від 3 до 6 (7) років
з порушеннями зору
Керівник гуртка: ЄМЕЛЬЯНЕНКО Анна Сергіївна
В своїй роботі керівник гуртка керується програмою: Шевчук А.С. Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей від 3- х до 7-ми років. Навчально - методичний посібник. Лист ІМЗО від 18.05.2020 № 22.1/ 12- Г – 274
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СВОЇЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРУЄТЬСЯ :
- Конституцією України;
- Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту";
- Законом "Про охорону дитинства";
- Конвенцією про права дитини;
- Положенням про заклад дошкільної освіти (із змінами) затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 86;
- законодавчими та нормативно-правовими актами;
- рішеннями уповноважених органів, їх наказами;
- програмно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України;
- власним Статутом;
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) нова редакція. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України
від 12.01.2021 № 33;
- Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07 квітня 2023 року № 301-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти»;
- Концепцією національно-патріотичного виховання в системі освіти України (у редакції наказу МОН України від 29.07.2019 № 1038);
- наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71 «Методичні рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»;
- листом МОН України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану»;
- листом МОН України від 20.06.2023 № 1/8820-23 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів»;
- листом МОН України від 21.08.2023 № 1/1290-23 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році»;
- рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 29.08.2023 № 472 «Про початок нового 2023/2024 навчального року в комунальних закладах загальної середньої та дошкільної освіти міста Запоріжжя»;
- «Положенням про організацію освітнього процесу з використанням дистанційної форми здобуття освіти в ЗДО комбінованого типу № 267 ЗМР» (затвердженого Наказом по ЗДО від 29.08.2023);
- завданнями, спланованими у річному Плані роботи ЗДО комбінованого типу
№ 267 ЗМР на 2023-2024 навчальний рік.
Реалізації змісту дошкільної освіти в межах Базового компоненту в ЗДО комбінованого типу № 267 ЗМР здійснюється за наступними освітніми програмами:
- Стежинки у Всесвіт: комплексна освітня програма для дітей раннього та переддошкільного віку. Схвалено Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах (лист від 02 жовтня 2020 року
№ 22.1/12-Г-801);
- Програмно – методичним комплексом та програмою розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років гриф Міносвіти і науки, молоді та спорту України від 05.12.2012 №1/11- 18797;
- Програма «Дитяча хореографія» /А.С. Шевчук, Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах (лист ІМЗО № 22.1/12-Г-274 від 18.05.2020.
Парціальною програмою:
- «Україна – моя Батьківщина», парціальна програма національно- патріотичного
виховання дітей дошкільного віку; за науков. редакцією Рейпольської О.Д., авторський колектив: Каплуновська О.М. , Палец Ю.М., Кичата І.Л. (Пр. № 3 від 25.06.202р. Зареєстрований у Каталозі за № 1.0009-2022).
Методичними рекомендаціями:
- «Розподіл навчального матеріалу за програмою «Програма розвитку дітей
сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років» щодо організації корекційно-відновлювальної роботи у спеціальних групах для дошкільників з порушеннями зору (методичні рекомендації)», укладач: Лариса КОРЖЕНКО, вчитель – дефектолог ДНЗ № 267, схвалено на засіданні педагогічної ради ДНЗ
№ 267 (Протокол № 7 від 18.05.2022).
Річні завдання
роботи педагогічного колективу
закладу дошкільної освіти (ясла – садок)
комбінованого типу № 267 «Горобинонька»
Запорізької міської ради
на 2023 – 2024 навчальний рік
1. Продовжувати роботу по збереженню, зміцненню фізичного та психічного здоров´я, корекції вад опорно - рухового апарату, формування рухової активності здобувачів освіти раннього тРічніа дошкільного віку шляхом використання рухливих та спортивних ігор в різні пори року» (2– й рік).
Очікувані результати:
- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;
- підвищення фахового рівня педагогів щодо використання в освітньому процесі рухливих та спортивних ігор як засобу збереження, зміцнення фізичного та психічного здоров′я дітей раннього та переддошкільного віку;
- підвищення рухової активності та як наслідок, якісних показників здоров'я дітей раннього та переддошкільного віку;
- підвищення рівня фізичної підготовленості здобувачів освіти;
- свідоме засвоєння дітьми чинників здоров'я;
- обізнаність батьків (або законних представників дитини) з використання рухливих і спортивних ігор як засобу збереження і зміцнення здоров′я дітей та формування потреби у дошкільників в здоровому способі життя.
2. Продовжувати роботу, у тісній взаємодії з родинами здобувачів освіти, спрямовану на розвиток креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку у процесі конструкторської діяльності (конструювання з природного та бросового (залишкового) матеріалу) (3 – й рік).
Очікувані результати:
- створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;
- підвищення фахового рівня педагогів закладу з питання розвитку креативності та збагачення творчого досвіду дітей дошкільного віку в процесі конструкторської діяльності (конструювання з паперу);
- підвищення якісних показників засвоєння дітьми раннього та переддошкільного віку освітнього напряму Базового компоненту «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»;
- співпраця з родинами для забезпечення здобувачів освіти закладу матеріалом для конструювання.
3. У тісній співпраці з батьками здобувачів освіти та медичним персоналом розвивати і відновлювати зір та зорові функції, активізувати пізнавальні процеси, покращувати стан фізичного та психічного здоров´я здобувачів освіти, які мають порушення зору, засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (гімнастики для очей) (1-й рік).
Очікувані результати:
- підвищення рівня фахової майстерності педагогів щодо вдосконалення роботи з розвитку і відновлення зорових функцій, активізації пізнавальних процесів, покращення стану фізичного та психічного здоров´я дошкільників з порушеннями зору засобами здоров´язберігаючих та оздоровчих технологій (пальчикової гімнастики);
- удосконалення науково – методичної бази з проблеми;
- розвиток дрібної моторики, корекція зорових та мовленнєвих порушень;
- соціалізація дітей з порушеннями зору;
- підвищення рівня комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору;
- забезпечення наступності в роботі ЗДО та батьків здобувачів освіти з питання розвитку дрібної моторики, як засобу корекції зорових та мовленнєвих порушень.